Aquest projecte neix per donar suport, acompanyar i ajudar als usuaris derivats dels Serveis Socials i a tots els veïns i veines del Districte de Gràcia a fer tràmits amb l’administracio, amb l’objectiu de mitigar la bretxa digital existent.
Els Punts d’Atenció se situan a tres casals comunitaris de Gràcia:
Els tràmits més comuns que es realitzen són :
-
- Sol·licitar cites prèvies a qualsevol administració:
- SEPE
- Oficines Benestar Social
- INSS
- Oficina Habitatge
- Policia
- Per tramitar ajuts i prestacions: Renda Garantida, subsidi d’atur, prestació familiar a càrrec, IMV (Ingrés Mínim Vital), DNI, cadastre,
ajuts de lloguer, reclamar l’ajut del Fons Emergències Socials - Per adjuntar documentació i enviar-la a qualsevol administració
- Donar d’alta identificació digital- IdCat ( tràmits Generalitat) i Clave (identificació digital per a gestions relacionades amb prestacions, certificats,.. vinculats al Gobierno de España)
- Consultas i gestions a La Meva Salut (cobertura mèdica i resultats COVID infància-adults)
- Sol·licitar cites prèvies a qualsevol administració: