Gràcia Participa a la Fira Gràcia Solidària
Els dies 14 i 15 de desembre, la Plaça de la Virreina es va emplenar de solidaritat amb la 13a edició del mercat solidari de Nadal que aplega entitats, associacions i projectes del nostre barri compromesos amb la justícia social, la inclusió i la solidaritat.
Entre aquestes entitats, i com en anys anteriors, Gràcia Participa va ser-hi present amb una paradeta ben plena d'objectes artesanals. Les peces que es venien han estat fruit de la dedicació i creativitat de persones voluntàries que les han fet al llarg de l'any i van posar-les a disposició de la nostra entitat, pitets per a nadons, espelmes, bosses, ornaments nadalencs, jocs, bufandes... Els visitants van poder adquirir productes tot contribuint a una causa justa.

També voluntaris i voluntàries de Gràcia Participa van estar al capdavant d'aquesta iniciativa, muntant la parada, acollint els visitants que s'apropaven, donant informació als que no ens coneixien i convidant-los a contribuir a la nostra entitat. Al llarg de les dues jornades l'ambient festiu es va veure acompanyat d'activitats de caire ben divers, jocs infantils, tallers de dansa o ball, màgia o dibuix, i també es va sentir el flaire de la xocolata desfeta i la fideuà… Com ens deia una voluntària, “una experiència positiva on s'han fet activitats carregades de sentit de comunitat de barri”.
Agraïm la contribució feta pels voluntaris i voluntàries, i visitants a aquesta cita imprescindible en l'agenda solidària del nostre barri i la nostra ciutat. També us convidem a participar en futures activitats en benefici de la nostra entitat Gràcia Participa.


