Gràcia Participa esdevé entitat d’utilitat pública
Ens congratula anunciar que la nostra entitat Gràcia Participa passa a ser una organització amb plena capacitat jurídica, la qual cosa ens atorga la possibilitat d'oferir desgravació fiscal a les persones físiques i jurídiques que ja estan contribuint a acomplir els nostres objectius, o volen fer-ho en el futur.
I com es concreta aquesta nova situació?
- Les persones físiques tindran una deducció de l’IRPF del 80% de la seva aportació dels primers 250 €, i del 40% de la resta, que es pot incrementar fins al 45% si es fa el mateix donatiu durant tres anys consecutius, o si s'incrementa respecte a anys anteriors.
- La societat donant, persones jurídiques, podrà deduir de la quota íntegra el 40% de l’aportació, o el 50% si la quantia de la donació si aquesta es manté durant tres anys consecutius o si es va incrementant any rera any.
Abans de cada campanya de la renda, totes les persones donants de Gràcia Participa que hagin aportat les seves dades, rebran el Certificat Fiscal que inclou les donacions satisfetes a l'entitat entre l'1 de gener i el 31 de desembre de l'últim exercici.
Us animem a esdevenir donants i contribuir a la nostra tasca, a seguir-nos a Instagram i a X on ens trobareu com a @graciaparticipa i a visitar la nostra pàgina web www.graciaparticipa.cat

